pda

Skatīt pilnu versiju : E46 balti, kodigi dūmi


uladins
05-11-2009, 23:32
Svieki!
Varat ieteikt un pastāstīt, kā risinā problēmu. Ir parādījušies ik pa laikam balti dūmu, kuri diez gan asi smako, un liekas ka tosola līmenis ar ik pa laikam kritas. Kas varētu būt par vainu?
Paldies jau ieprieks;)

Indrina
05-11-2009, 23:42
Plaisa galvā, vai galvas blīve.

raitisl
05-11-2009, 23:45
Nu ja ir balti dumi un kritas tosola limenis, tad jādomā par to sliktāko - izpusta galva blive vai ari plaisa galvā... :rolleyes: Pašam tā bija, pazistama problēma... :rolleyes: Nu var but protams sagadišanās, ka tev tie baltie dumu ir no kondensāta, bet tosols zud jo kaut kur suce ir! ;) Ja motora eļļā ir balta emulsija, tad visdrizāk motora galvas probema.

mats
05-11-2009, 23:49
o jā, var redzēt ka sākas ziema,tēmas par baltiem dūmiem te būs visu ziemu.Pa vasaru gan nevienam nebija balti dūmi un tosoli nezuda.:lol:

Indrina
05-11-2009, 23:54
o jā, var redzēt ka sākas ziema,tēmas par baltiem dūmiem te būs visu ziemu.Pa vasaru gan nevienam nebija balti dūmi un tosoli nezuda.:lol:

Arī taisnība, bet garaiņī ir savādāk, nekā balti, kodīgi dūmi.

mats
06-11-2009, 00:01
Arī taisnība, bet garaiņī ir savādāk, nekā balti, kodīgi dūmi.
Balti dūmi var nākt no tosola,bet ne kodīgi.Kodīgi nāk no atgāzēm.Tad kad ir co par daudz.Man arī brīžos nāk balti dūmi,jau kuro gadu un nav galvai ne vainas.Skatos jo vairāk krīt nost izpūtēja virsēja kārta jo vairak tvaiko.
Vienkārši tā rezultātā ātrāk atdziest dūmgāzes,tas ir jau pa vidu un rodas vairāk kondensāts un lūk arī baltie dūmi.

uladins
06-11-2009, 01:07
Bet pārbaudot ellas līmeni nemaniju kādus blakus defektus, ella kā ella.
Bet arī visu laiku nedūmo, pārsvarā kad auksts, bet dūmi gan kodīgi.

Slipins
06-11-2009, 01:10
Bet pārbaudot ellas līmeni nemaniju kādus blakus defektus, ella kā ella.
Bet arī visu laiku nedūmo, pārsvarā kad auksts, bet dūmi gan kodīgi.

vnk nedo par to, tev viss ir kartiba ar masinu!

raitisl
06-11-2009, 01:22
Nu ja ar eļļu ir viss ok, un tās limenis neceļās, tad domāju tiešām tas ir tikai kondensāts. ;)

dogMa
06-11-2009, 01:40
Nu ja ar eļļu ir viss ok, un tās limenis neceļās, tad domāju tiešām tas ir tikai kondensāts. ;)Ne vienmēr tosols iet eļļā. Var arī iet pa taisno cilindrā, cilindros. Pārbaudam kompresiju. Ja kādam podam būs diez gan zemāka, tad skaidrs, ka galvas blīve vai plaisa galvā, ja, protams, tosola līmenis krītas regulāri ;)

uladins
06-11-2009, 02:04
sanak ieliet mēnesī var but vienu reizi kadus 300-400mll tosola

uldisa
06-11-2009, 10:37
ja tosols nonāk cilindros, tad dūmi ir tādi, ka mašīna ietinas miglā. Pie kam tosola dūmi nepazūd mašīnai uzsilstot.
Un kas notiek, ja tosolu nepielej? Līmenis turpina kristies, vai arī apstājas pie kādas konkrētas atzīmes?
Vai dzinējs pēc piedarbināšanas (neaiztiekot hgāzes pedāli) strādā viemnērīgi vai purinās?

uladins
07-11-2009, 02:51
Ja tosolu nepieleju limenis ir nokrities, bet vairak nekritas.
Un ar dzineju vispar nekadas problemas nav, iedarbinas loti jauki un apgriezieni ari neleka.
Vienigais ta nepatikama atgazu smaka, ko Jus varetu ieteikt?

Artisss8232
07-11-2009, 03:09
Man ari tosols kritas lidz vienai vietai reizi menesi vai retak,,vienig nezinu kur vins paliek galvas blivi jau senak nomainiju un galvu noslipeju..bet baltie dumi ir lietus laika un aukstai masinai vienig ,un atgazem ari ir nepatikama smaka,es domaju ka vari neuztraukties ja masina normali no ritiem iederbinas tad ari uz virzuliem tosols nekrajas,man ta roverim bija no ritiem vienmer pieleca uz 3 stobriem jo tosol sakrajas uz virzuliem un ja ellas limenis nekapj tad viss ok..man pat tagad bembam bija mazak braukaju ella bija loti daudz kondensats saku domat ka blive bet saku vairak braukat visss kondensats pazuda..good:

fokss
07-11-2009, 03:49
Man ari tosols kritas lidz vienai vietai reizi menesi vai retak,,vienig nezinu kur vins paliek galvas blivi jau senak nomainiju un galvu noslipeju..bet baltie dumi ir lietus laika un aukstai masinai vienig ,un atgazem ari ir nepatikama smaka,es domaju ka vari neuztraukties ja masina normali no ritiem iederbinas tad ari uz virzuliem tosols nekrajas,man ta roverim bija no ritiem vienmer pieleca uz 3 stobriem jo tosol sakrajas uz virzuliem un ja ellas limenis nekapj tad viss ok..man pat tagad bembam bija mazak braukaju ella bija loti daudz kondensats saku domat ka blive bet saku vairak braukat visss kondensats pazuda..good:

nu tad tev laikam labs bemba

uladins
07-11-2009, 18:16
Paldies par atbildem, vismaz tik loti neuztrauksos, bet katra gadijuma, kur Jus varetu ieteikt aizbraukt parbaudit visu, ta lai 100% butu drošs?

R318eh
07-11-2009, 20:46
a varbuut tu tosolu pielej pilnu radoatoru vai tvertni, un vnk visu lieko izsit pa atpludes cauruli araa ???

uladins
08-11-2009, 12:06
Tas ari ir iespejams, jo vienmer esmu pielejis lidz augsai.
Bet par tam izpludes gazem, varetu but vaina katalizatoros?

uldisa
08-11-2009, 14:16
Tas ari ir iespejams, jo vienmer esmu pielejis lidz augsai.
Bet par tam izpludes gazem, varetu but vaina katalizatoros?

1. nekad nevajag pilnu liet! riskē saplēst trubas vai radiatoru!
2. Katalizatoru liec mierā!
3. Pēc kā tie dūmi smaržo: pēc degvielas? eļļas? pēc nesadegušas degvielas?
Domāju, ka veltīgi stresojam it sevišķi, ja dūmi parādījās reizē ar temperatūras pazemināšanos...

uladins
08-11-2009, 15:00
Dūmi vairāk smako pēc ellas.
Ok, bet diagnostiku tapat gribetu veikt, kur Jūs ieteiktu aizbraukt, parbaudit visu?

Leif
08-11-2009, 16:25
Dūmi vairāk smako pēc ellas.
Ok, bet diagnostiku tapat gribetu veikt, kur Jūs ieteiktu aizbraukt, parbaudit visu?

Ja tie dūmi ir kodīgi aizbrauc noregulē atgāzes 2Ls un problēma būs atrisināta, un nevajadzēs te cepties!Ja eļļā tosols neiet un mēnesī pazūd 300ml tad nav ko mīzt un pazūd visticamāk tava stūlbuma pēc ja lej trauku līdz augšai pilnu, tak ir atzīme MAX, lieko visticamāk kaut kur izspiež!